Thursday, December 13, 2007

1 Decembrie, zi a regasirii romanesti

Noaptea regasirii la Alba Iulia


Aseara am intrat pe poarta intregirii
am zabovit nauci de-atita implinire
sa dam un sens acestei intimplari
vegheate din mister de Sf Andrei

Am ratacit tristetea prin zapezi
cind Closca ne privea rebel
cu umilinta in mina stinga
si cartea vietii in peceti

Mihai Viteazul ne-a dat mina
caci ne asteapta in fiecare an
sa daruiasaca unitatea
acelora de-acelasi neam.

Cu Eminescu am pasit printre cuvinte
si am jurat credinta Limbii Romanesti
cu fructe si cu roade de speranta
la poarta Catedralei Stramosesti

Eternitatea se-nvirte-n cercuri
cu nemurirea noastra prinsa pe drapel
curgind pe vai, peste Carpati, si peste riuri
Coloana Infinita pe-un picior de plai.

Ionela Niculae Flood
1 Decembrie 2007
Alba Iulia

No comments: